25.9 C
Pakistan
Monday, October 7, 2024

Pakistan Air Force Commander: Our determination to expand cooperation with Iran is unwavering

پ.ان.ان – فرمانده نیروی هوایی پاکستان بر اهمیت تبادل هیات های عالی رتبه با جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه های آموزشی و فناوری تاکید کرد و گفت: عزم و تعهد نیروی هوایی پاکستان برای گسترش همکاری با ایران تزلزل ناپذیر است.

به گزارش شبکه خبری پاکستان به نقل از روابط عمومی ستاد نیروی هوایی پاکستان در اسلام آباد، سرلشکر ظهیر احمد بابر در دیدار با رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، طرفین در خصوص زمینه های مورد علاقه و تحولات منطقه ای تبادل نظر و تبادل نظر کردند. در مورد اهمیت تقویت همکاری بین نیروی هوایی دو کشور در زمینه آموزش.

در این بیانیه آمده است: فرمانده نیروی هوایی پاکستان چشم انداز راهبردی نیروهای تحت رهبری خود را تشریح و بر تبدیل آن به نسل جدید نیروی هوایی تاکید کرد.

وی اظهار داشت که این تلاش‌ها با رویکردی چند وجهی هدایت می‌شوند که شامل خرید هوشمند از کشورهای شریک، ارتقاء زیرساخت‌ها و چارچوب آموزشی بازنگری شده است.

ژنرال ظهیر احمد بر تعهد تزلزل ناپذیر پاکستان برای تقویت همکاری های دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران به ویژه با ارائه آموزش های سطح تاکتیکی به طرف ایرانی توسط پرسنل مجرب نیروی هوایی پاکستان تاکید کرد.

در ادامه بیانیه رسمی روابط عمومی نیروی هوایی پاکستان به نقل از اظهارات سفیر جمهوری اسلامی ایران، امیری مقدم از اقدامات بومی سازی نیروی هوایی پاکستان، پیشرفت ها و فعالیت های حرفه ای پرسنل این نیرو تقدیر کرد.

وی بر تعهد خود برای ایفای نقش در تقویت بیشتر روابط نظامی دوجانبه ایران و پاکستان به ویژه در زمینه‌های آموزشی و همکاری‌های هوافضا تاکید کرد.

در این دیدار برخی از مقامات ارشد نیروی هوایی پاکستان و همچنین سرهنگ محمد محسن شهابی وابسته نظامی ایران در پاکستان حضور داشتند.

در این دیدار سفیر ایران دعوتنامه حضور نیروی هوایی پاکستان در نمایشگاه ایران ایرشو را به ژنرال ظهیر احمد بابر تقدیم کرد که مورد استقبال طرف پاکستانی قرار گرفت.

Related Articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay Connected

0FansLike
3,912FollowersFollow
0SubscribersSubscribe

Latest Articles